Cristo Casco vélemények
egy biztosítás, amit szeretnek
Eltelt 1 év 🍰 megújult casco biztosításunk, a Cristo Casco indulása óta. Mivel nagy örömünkre egyre többen választják autójuk védelmére megoldásunkat, arra gondoltunk, hogy visszajelzést kérünk ügyfeleinktől. Szerettük volna látni, hogy mennyire elégedettek vele, illetve hogy milyen területeken érdemes fejlődnünk. Izgalommal figyeltük az érkező válaszokat, és büszkeséggel tölt el bennünket, hogy kijelenthetjük: a visszajelzések alapvetően egy szerethető terméket sikerült piacra hoznunk a tavalyi évben. 🤩 – Szota Szabolcs, ügyvezető
Köszönjük a bizalmat, most pedig lássuk az eredményeket 🧐!
Mennyit használod az autód egy év alatt?
A kezdetektől arra törekszünk, hogy jellemzően az autójukat keveset használók számára nyújtsunk igazán jó megoldást. Az alap gondolatunk, hogy miért fizessen valaki ugyan annyi díjat, ha jóval kevesebbet teszi kockára autójának épségét, mivel nem használja. A válaszok alapján jól látszik, hogy a Cristo Cascót választók többsége tényleg azok közül kerül ki, akik kevesebb, mint 10-15 000 km-t vannak úton autójukkal évente.
Mennyit spóroltál a Cristo Casco-val egy év alatt az előző casco biztosításodhoz képest?
Érdekes volt látni, hogy sikerült részben bizonyítanunk egy másik állításunkat, hogy új ügyfeleket is meg tudunk szólítani, akik nem rendelkeztek korábban casco biztosítással. A válaszadók 46%-a ugyanis így nyilatkozott. A válaszadók 13%-a több, mint 40 000 Ft-ot spórolt évente, és 10%-uk 20-40 000 Ft-ot, így szinte minden 4. válaszadó egy vacsora árát takarította meg.
A kitöltők 46%-ának nem volt korábban casco biztosítása.
Mennyire vagy elégedett a Cristo Casco-val?
Igazán büszkék vagyunk arra, hogy 10 ből 9 válaszadó inkább elégedett a Cristo Casco biztosítással, és a kevésbé elégedetlen ügyfelek aránya igen csekély, mindössze 1,5%.
Mennyire vagy elégedett a Cristo Casco szerződéskötési folyamatával?
Sokat dolgozunk azért, hogy az alkalmazásban elérhető szolgáltatások folyamatai ügyfélbarátak legyenek. Ezek közül kétségtelenül a legkomplexebb a Cristo Casco folyamata, amit nagy örömünkre a válaszadók döntő többsége rendkívül jóra értékelt.
Mennyire vagy elégedett a Cristo Casco díjfizetési folyamatával?
A használatalapú biztosítás kihívása a megfelelő fizetési gyakoriság és folyamat kialakítása. A válaszadók válaszai alapján szerencsére az egyenleg alapú elszámolás a kényelmes bankkártyás díjfizetéssel és az automatikus egyenlegfeltöltéssel szintén jól vizsgázott a mindennapokban.
Mennyire vagy elégedett a Cristo Casco kárrendezési folyamatával?
A biztosítás önmagában egy ígéret, aminek a beváltása a kárrendezés során tapasztalt minőség. Szerencsére a válaszadók közül mindössze 20-an voltak érintettek kárrendezésben, de közülük 80% inkább jóra értékelte a megtapasztalt kárrendezésünket. Természetesen a negatívabb értékelést adó 3 felhasználó visszajelzése pedig sokat segített abban, hogy a jövőben még jobb szolgáltatást nyújthassunk.
A válaszadók közül 20-an voltak kárrendezésben érintettek, így ők nyilatkoztak a kárrendezési elégedettségről is.
A statisztika a Cristo Casco termék korábbi és jelenlegi ügyfeleinek válaszai alapján készült. A kérdőívet 280-an töltötték ki, online kérdőív formájában 2024. január 24-26 között.
Te is szívesen spórolnál, vagy kipróbálnád szuper szerződéskötési- és díjfizetési folyamatunkat?
Töltsd le a Cristo appot és vágj bele!
Számoljuk ki a díjad!
A Move csomag megkötésének feltétele, hogy Pro előfizetéssel is rendelkezz, hogy a Beat tudja számunkra küldeni az adatokat arról, mennyit vagy úton.
Már csak egy dolog van hátra:
Válassz önrészt!
Kár esetén csak ezt a fix önrészt kell fizetned, más költséged nincsen.
Stay
• Tűz és robbanáskár
• Rongálás kár
• Lopás, rablás
Move
+ Üvegtörés
Játssz a számokkal!
Nézd meg hogyan alakul a díjad autóhasználatodnak megfelelően:
További bejegyzések autózás kapcsán! 🚗💨