Kárrendezés, kényelmesen

Extra szolgáltatásokkal!

A biztosításnál egy ígéretet adunk el annak kapcsán, hogy mikor baj van, segítünk. Saját új Cristo Casco termékünknél arra törekedtünk, hogy ebben is minőségi, és a megszokottól még kényelmesebb szolgáltatást nyújtsunk. Ennek kapcsán érdemes azonban megnézni, hogyan fog ez működni a gyakorlatban.

Szolgáltatás, ahol mindent mi intézünk

Amikor összetörted az autódat, elég sok stressz ért már ahhoz, hogy a következőkben már ne keress újakat. Éppen ezért igyekszünk mindent levenni a válladról, és elintézni helyetted. A Cristo alkalmazásban így mindössze néhány érintéssel bejelentheted a kárt, és onnantól kárrendező partnerünk az Euro Claim szakértői iroda és a Kárweb mindent elintéz.

Mi fog történni pontosan?

  1. Bejelented a kárt
  2. 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot a szakértő partnerünk
  3. A lehető legrövidebb időn belül leszervezi veled a szemlét, ami mindenképp 5 napon belül megtörténik, de leginkább rajtad fog múlni, hogy mikor menjen, mert ő mielőbb akar majd.
    + A szemle során megadhatod, hogy milyen extra szolgáltatásoknak örülnél kárrendezésed során. Az extra szolgáltatásokról lentebb találsz információt.
  4. A szemle alapján a kisebb károk kártérítéséről telefonon egyeztetünk veled, és ha elfogadod a felajánlott kártérítést, azonnal kiutaljuk azt bankkártyádra.
  5. Nagyobb károk esetén, illetve ha nem kívánsz élni a felajánlott összeggel, akkor egyeztetünk veled, hogy milyen szervizajánlatokat kaptunk, milyen extra szolgáltatásokat kínáltak fel a szervizek a javítás mellé, és mikor mehetünk el az autódért.
  6. Elmegyünk az autódért, és elvisszük a szervizbe
  7. A szerviz elvégzi a szakszerű, minőségi javítást
  8. Visszavisszük hozzád megújult autódat
  9. Totálkár esetén segítünk a roncs értékesítésében

De persze ha te szeretnéd elvinni az autód, a kiválasztott szervizbe, arra is lehetőséged van.

Milyen extra szolgáltatások közül választhatok?

A cél az, hogy minél minőségibb szolgáltatást kapj, és többet, mint amit eddig más biztosítótól megkaptál. Éppen ezért úgy alakítottuk ki együttműködésünket, hogy a kárbejelentésedet követően a kár nagysága alapján egyéb szolgáltatásokat is kaphass, amit jellemzően szerviz partnereink biztosítanak számodra, mivel ők versengeni fognak azért, hogy az ő ajánlatukat válaszd.

Minden ajánlatkérés része a hozom-viszem szolgáltatás, azaz ez alapvetően mindig része lesz a szolgáltatásunknak, ahogy fentebb már írtunk róla.

Emellett az alábbi extra szolgáltatásokat jelölheted meg, prioritást felállítva, amik közül a szerviz ajánlat része lesz, hogy adott szerviz melyiket tudja felajánlani neked:

  • csereautó a javítás idejére
  • avulás átvállalás részben vagy egészben
  • casco önrész átvállalás részben vagy egészben
  • más kár javítás (egyéb, nem az aktuális káreset során keletkezett sérülések, önrész alatti korábbi sérülések javítása)
  • gépjármű elszállítás a javító telephelyére 
  • Olajcsere (motorolaj, szűrő)
  • Műszaki vizsgáztatás (hatósági)
  • Gk. műszaki átvizsgálás
  • Gk. mosás
  • Hétvégi javítás is (szombat, vasárnap)

A javítás szakszervizben történik?

Természetesen ez az a kérdés, amit a legtöbbször fel szoktak tenni egy ilyen szolgáltatás kapcsán. A szolgáltatás nyújtásánál minden szerviz szakszerviz.

Nálunk abban viszont te döntesz, hogy milyen szolgáltatási szintet szeretnél kapni:

Ha az alábbiak közül egyikre legalább igen a válaszod, akkor érdemes a gyári javítást választanod majd. Ebben az esetben gyári alkatrész felhasználásával történik a javítás, a szakértő által előírt technológiával:

  • autód 6 évnél fiatalabb, vagy még garanciális,
  • a kárrendezés során a cserélt alkatrészek árából nem várható avulás levonása,
  • ha számodra elsődleges szempont a gyártói javítási technológia biztosítása.

A gyári helyreállítás választása esetén jellemzően kevesebb extra szolgáltatást kínálnak fel számodra ezek a szervizek, vagy alacsonyabb mértékben (például az önrész átvállalását részben vagy egészben).

Ha viszont az alábbiak közül igaz rád valamelyik válasz, akkor célszerű az alternatív, javítást választanod, ahol utángyártott új, vagy típushelyesen bontott alkatrész felhasználásával is történhet a javítás:

  • autód több, mint 6 éves, és a csere alkatrészek árából várható levonás
  • a javítási költség várhatóan megközelíti a gazdasági totálkár határt, de szeretnéd megjavíttatni
  • ha szeretnél minél bővebb, és teljesebb körű extra szolgáltatásokat kapni.

Ebben az esetben több lehetőséget tudnak biztosítani a szakszervizek az extra szolgáltatások kapcsán, azaz több egyéb szolgáltatást is megkaphatsz az alap javításon felül.

Dönthetek úgy, hogy mégis én szeretnék szervizt keresni?

A rövid válasz az, hogy igen. Ha nem kívánsz élni a fenti kényelmi és extra szolgáltatásokkal, akkor lehetőséged van arra, hogy magad keresd meg a szervizt, ahol a javítást szeretnéd elintézni. Mivel azonban ilyenkor a kárrendezés folyamata általunk kevésbé kontrollálható, a szerződéskötés során jelölnöd kell, hogy ezt te szeretnéd majd intézni egy esetleges kár esetén, mi pedig ezt elfogadjuk, viszont pótdíjat számítunk fel érte.

Ismerd meg a Cristo Cascot!

Casco biztosításunk kétféle biztosítási csomaggal, használatalapú árazással indult 2023 januárjában. Kattints ide, és tudj meg többet a kilométeralapú Cristo Cascoról!

appstore letöltés

Smartsurance Technologies Kft
3152 Nemti, Kossuth út 67.
adószám: 25935909-2-12
cégjegyzékszám: 12 09 009881
MNB nyilvántartási szám: 219100300242

 

 

appstore letöltés