Parkolás

megszűntetjük a parkolás kezdeti foglalását

Nem is olyan rég kommunikáltuk, hogy igyekszünk meghallani a visszajelzéseket, és megoldást találni arra, ha valamivel kapcsolatban sok negatív jelzés érkezik. Ezért szüntettük meg a kényelmi díjat 2022. január 1-től, változtattuk meg a parkolás számlázását február 1-től, és így léptünk most is egy nagyot.

Ha rendelkezel 5 sikeresen kifizetett, 0 Ft-nál nagyobb parkolási díjú parkolással, illetve van mentett bankkártyád a Cristoban, nem foglalunk mostantól a parkolásod kezdetekor, és csak a parkolás végén, a tényleges parkolási díjat vonjuk le a bankkártyádról.

Ha a miértekre is kíváncsi vagy:

A parkolás kezdetén történő foglalással üzleti kockázatot igyekszünk csökkenteni, mivel a Cristo alkalmazásba mindössze egy e-mail címmel is lehet regisztrálni, így egy esetleges visszaélés kapcsán nehezebb érvényesítenünk követelésünket. Mivel a regisztrációs folyamatot nem kívántuk nehezíteni, így arra jutottunk, hogy ugyan azt a módszert alkalmazzuk, amit konkurenseink többsége, és élünk a bankkártyás előrefoglalással. Azt gondoltuk, hogy ha a mi oldalunkon minden rendben a folyamattal, és a parkolás végén azonnal el is indítjuk a feloldást, nem éri kellemetlenség a felhasználóinkat.

Sajnos tévedtünk! 🙁

Sokan jelezték ugyanis, hogy nagyon lassan oldódnak fel a foglalások a parkolást követően. Mivel mi azonnal, és automatikusan elindítjuk a feloldást, sajnos saját oldalunkon nem tudunk többet tenni. Egy sokszereplős folyamat a fizetési folyamat, ahol a fizetési szolgáltatónkon (Barion), az ő banki partnerén/kártyaelfogadóján és a felhasználók számlavezető bankján is múlik, hogy mennyire gyorsan zajlik le a feloldási folyamat és a foglalt összeg visszakönyvelése. Mivel be kellett látnunk, hogy ezen mi nem tudunk gyorsítani, azt a döntést hoztuk, hogy a Standard felhasználók esetében is megszüntetjük a foglalást*. Ehhez azonban néhány sikeres parkolást (5 db-ot), illetve egy mentett bankkártyát várunk el, hogy lássuk, minden rendben fog működni.

Bízunk benne, hogy ezzel a döntéssel megoldjuk sokak problémáját, és még többen választják a Cristot parkolásuk díjfizetésére.

Hamarosan a külföldi rendszámmal történő parkolás is lehetővé válik, ahogy a Pro felhasználók számára is készülünk egy sokszor jelzett kérés megoldásával parkolás kapcsán.

*a Pro felhasználóknak, akik rendelkeznek Beattel már korábban sem foglaltunk a bankkártyáján.

appstore letöltés

Smartsurance Technologies Kft
3152 Nemti, Kossuth út 67.
adószám: 25935909-2-12
cégjegyzékszám: 12 09 009881
MNB nyilvántartási szám: 219100300242

 

 

appstore letöltés